İskilip Atıf Hoca Devlet Hastanesinde, hasta karşılama ve yönlendirme personelleri, hasta kayıt ve poliklinik sekreterleri ile güvenlik görevlilerine yönelik “Hasta Karşılama, Yönlendirme ve Etkili İletişim” konulu hizmet içi eğitim programı gerçekleştirildi.
Eğitim, hastane psikoloğu ve çalışan hakları sorumlusu Mustafa Çolak tarafından verildi. Eğitimde, sağlık hizmeti almak üzere hastaneye başvuran vatandaşların, hastaneye girişlerinden işlemlerinin tamamlanmasına kadar geçen süreçte memnuniyetlerinin artırılmasına yönelik iletişim becerileri ve hasta odaklı hizmet anlayışı konuları ele alındı.
Programın değerlendirme bölümünde, hasta hakları sorumlusu Gökhan Güdür, hasta ve hasta yakınlarından gelen geri bildirimler doğrultusunda yapılan çalışmalar hakkında bilgi paylaşımında bulundu.
Eğitimin kapanış konuşmasını yapan İdari ve Mali İşler Müdürü Coşkun Akkoca, sağlık hizmeti almak için hastaneye gelen her bir vatandaşın güven duygusuyla karşılanmasının önemine vurgu yaparak, “Hastanemize gelen her vatandaşın kapıda güler yüzle karşılanması, işlemleri süresince yardımcı olunması ve memnuniyetinin öncelenmesi büyük önem taşımaktadır. Bu hassasiyetin aynı şekilde devam etmesini temenni ediyorum.” ifadelerini kullandı.
İskilip Atıf Hoca Devlet Hastanesi yönetimi, vatandaş memnuniyetini artırmaya yönelik eğitim ve farkındalık çalışmalarına önümüzdeki dönemlerde de devam etmeyi planlıyor.
